Mascarpone-rukkikama kreem vaarika-balsamico kastmega

Kuna mulle mascarpone-kamakreem väga maitseb, siis olen üritanud seda retsepti ikka aeg ajalt muuta ja täiustada nii, et saaks veel parema, huvitavama ja nauditavama tulemuse. Katsetasin tavalise kama asemel seekord rukkikama. Rukkimaitset seal ei ole, nagu võiks võib-olla eeldada, pigem kama nagu kama ikka. Seekord aga lisasin tervete marjade asemel midagi muud. Võiks öelda, et tulemus oli väga meeli erutav.

Vaja läheb (kogused kahele): 
250 g mascarponet
8 spl piima
2 tl kama
3 tl suhkrut

Kaste: 
veerand kruusi vaarikaid
1-1,5 spl balsamico kreemi
0,5 tl suhkrut

Sega mascarpone, suhkur ja 2 spl piima ühtlaseks kreemiks. Kui see tehtud, lisa veel 2 spl piima. Nüüd lisa kama ja sega ühtlaseks. Seejärel ülejäänud osa piimast. Piima tuleks lisada järk järgult vahepeal massi ühtlaseks segades. Kui lisada külmale mascarponele kogu piim korraga, ei pruugi massi enam ühtlaseks segada õnnestuda. Samuti olen ma täheldanud, et väga intensiivset ja pikka segamist osad mascarpone kreemid ei talu.

Kastme jaoks võid kasutada külmutatud või värskeid marju. Litsu marjad kahvliga puruks, lisa balsamico kreem ja suhkur, ning sega.

Mina serveerisin magustoidu kihiti.


Kommentaarid

Populaarsed postitused