Pubekas köögis: Kaerajahust banaani-šhokolaadi muffinid

See on siis minu tibu esimene meistriteos, mis sellesse blogisse üles rändab. Ja ma ütlen tõsimeeli, et ma pidin vägisi ennast tagasi hoidma, et vastu ööd end mitte muffiniks süüa. Need said tõepoolest väga maitsvad. Minu õhutusel oldi poolkirtsus ninaga nõus ka nisujahu asemel kasutama kaerajahu, mis minu õnneks osutus muide väga heaks mõtteks.


Vaja läheb (kokku 12 muffinit): 
1/2 dl suhkrut (võid proovida teha ka suhkruvabalt)
2 muna
100 g Fazeri piimašhokoladi
2 banaani
100 g võid
2,5 dl kaerajahu
2 tl küpsetuspulbrit


Tegevuskäik: 
Vahusta munad suhkruga. Kuna muffinid tulevad tänu šhokolaadile ja banaanile niigi magusad, siis minu soovitus oleks suhkrut üldse mitte lisada. Kui munad on vahustatud lisa munasegule noaga purustatud šhokolaad, kahvliga purustatud banaanid, sulatatud või (see vajab peale sulatamist ka jahutamist), sega mass hoolega läbi. Lisa viimaks kaerajahu ja küpsetuspulber. Sega läbi, lase taignal pisut seista ning jaga seejärel muffinipaberitega vooderdatud vormidesse, küpseta 200 C pöördõhuga ahjus, keskmisel siinil 20 min. Supermaitsvad!



Kommentaarid

Populaarsed postitused