Kookose-tomati krevetisupp ehk tuisuse ilma soojendaja

Täna küll pold eriti tahtmist korrakski aknast välja vaadata, pelgalt tuisu nägemine aknataga tekitas minus juba külmatunnet. Ma ei ole üldse talveinimene, mulle ei meeldi see külm ja libedus. Mulle ei meeldi kui mu sõrmed ja varbad on külmast kanged.... ja riideid peab kubujussi kombel ümber olema, et soe oleks. Täna terve päeva olen unistanud ühest maitsvast soojendavast tšillisest supist. Kohe kui koju jõudsin, panin poti tulele ja umbes poole tunniga oligi valmis üks ääretult maitsev ja tummine soojendaja, mis sobib ideaalselt tänasesse ilma. You must try it!


Vaja läheb (kogused kahele):
1 purk (400 g) purustatud tomatite konservi
1 purk (400 g) kookospiima või koort
1 väiksem sibul
3 küüslauguküünt
u 20 hiidkrevetti
1 köögiviljapuljongi zelee
võid ja õli praadimiseks
1 tl suhkrut
tšilliseemneid ja/või tšillit
pipart, soola
lehtpeterselli
laimiviil
0,5 dl basmati või pikateralist riisi


Tegevuskäik: 
Puhasta sibul ja küüslauguküüned, viiluta ja prae võis klaasjaks, pane potti. Lisa juurde tomatikonserv, puljongizelee ja kuumuta, lisa kookospiim või koor, lase keema ja maitsesta soola, suhkru, pipra ja peenestatud tšilli ja/või tšilliseemnetega.

Pese riis ja keeda pakil näidatud viisil pehmeks.

Puhasta krevetid kestast, eemalda sabad ja nö "soolikas" kõhu alt ja selja pealt. Pese läbi ja kuivata salvrätiku vahel ning prae kõrgel kuumusel või-õli segus mõlemalt poolt 1 minut ja eemalda seejärel kohe pannilt.

Serveeri: pane kaussi esmalt vedel supiosa, seejärel lisa ühte äärde riis, lisa krevetid, laimiviil ja hakitud lehtpetersell.



Kommentaarid

Populaarsed postitused