Porgandi toorpuder chia seemnetega

Kuumad söögid, joogid, supid, soojad pudrud jne jäävad minust kuidagi suve saabudes tagaplaanile ja eelstuseks saab värske ja külm toit. Nii ka hommikupudruga kusjuures. Kui veel mõned kuud tagasi u 7:30 hommikul esimese asjana endale kontoris mikrouunis ühe pudru keetsin (jah, ma tean, et uun pole healthy, aga mis teha), siis nüüd, kui päike väljas, köidavad mind hoopiski külmad toorpudrud, mida saab juba eelmisel õhtul ette valmistada. Ilmselt on silmi pööritama ajav, et keegi üleüldse 7:30 sööb... aga kas ma olen maininud, et minu päev algab esmaspäevast reedeni 5:45? Ja vot just sellepärast suudan ma ka hommikusööki süüa varem kui enamus teisi. Ja kuna ma olen täiesti juurika ja kõiksugu värske kraami usku, siis käesolev puder on saanud ka üheks minu lemmikuks ja sisaldab porgandit üsna mehiselt.


Vaja läheb (kogused ühele): 
1 dl lahjat kookospiima (1 dl = 62 kcal)
0,5 dl vett
2 tl chia seemneid
3 tl odrahelbeid (sobib asendada ka kaera või rukkihelvestega)
2 tl rosinaid
50 g peenelt riivitud porgandit 
2 tl steviat 
0,3 tl riivitud muskaatpähklit

Serveerimiseks: 
hakitud kreekapähkleid
1-2 tl vahtrasiirupit soovi korral 


Tegevuskäik: 
Sega kokku kookospiim, vesi, chia seemned, stevia. Sega seni, kuni chia seemned pisut paisuvad. Lisa nüüd hulka odrahelbed, peenelt riivitud porgand, rosinad ja riivitud muskaatpähkel, sega korralikult läbi ja pane külmkappi seisma kuni hommikuni.

Enne serveerimist sega puder taas korralikult läbi, haki peale kreekapähkleid ja soovi korral lisa pisut vahtrasiirupit.


Kommentaarid

Populaarsed postitused